- Köpa på auktion
- Öppettider
- Behöver jag registrera mig?
- Så här bjuder du
- Lägsta möjliga bud
- Hur högt ska jag bjuda?
- Maxbud - Automatisk budbetjänt
- 5-minutersregeln
- Vilka är budstegen?
- Kostar det något att lägga ett bud?
- Hur mycket tillkommer i provision och avgifter?
- Vad gäller för betalning och avhämtning?
- Följerätt
- Hur kan jag betala?
- Kan jag ångra ett bud?
- Vad gör jag om varan är skadad trots att det inte framgick av varken bilden eller texten?
- Fullmakt för ombud
- Utlämningsställen
- Transportörer
- Glömt login
- Bli kund
- Personuppgiftspolicy
- Köpevillkor
- Sökordsbevakning
På våra auktioner säljer vi mer eller mindre begagnade föremål. Därför är det viktigt att du undersöker varan noggrant innan du väljer att bjuda på en auktionspost. Missar du en skada eller defekt för att du inte undersökt föremålet har du inte rätt att häva köpet endast av den anledningen. Om skadan inte fanns under visningen ska du snarast reklamera detta i vår kundtjänst. Läs mer om köparens undersökningsplikt och reglerna för reklamation i våra köpvillkor. Dessa finns att tillgå på vår hemsida och i kundtjänst.